wtorek, 6 września 2011

CHANGE

Już nie budzę się z myślą, że jesteś przy mnie. I będziesz-jak zapewniałeś. Teraz jestem samotną wędrowniczką, śpię w domku na drzewie i prowadzę zielarski pamiętnik. Zmieniłam się. Lubię patrzeć na zło, jakie wyrządzają sobie istoty tej Ziemi. Chwila zapomnienia! I ja będę kobietą fatalną. Będę złośliwa, nikczemna, podła, amoralna i podstępna. Przyzwyczaj się, że będę już zepsuta do szpiku kości. Będę karmić się Twoim bólem, podsycać ogień i patrzeć jak płoniesz, stojąc spokojnie z boku z papierosem w ręku, ze śmiechem psychopatki. I tak już zostanie do końca, taki mam kaprys ...

5 komentarzy:

  1. fajne zdjęcie + jestem pod wrażeniem powyższego tekstu, jeżeli sama to napisałaś, to.. wow. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie piszesz :)
    widzę że nagłówek zmieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.czasnabuty.pl/data/gfx/pictures/large/3/1/1613_7.jpg
    takie ;)
    kolor ten ostatni :)

    OdpowiedzUsuń